No7 – Here i am

Pe el il cunoasteti.Este baiatul care acum ani cand s-a lansat,a facut-o prin trupa Non-Stop,piesa de debut – „Jimy Jimy”.Dupa ani de zile il vedem revenind pe piata muzicala cu o noua piesa pe care o puteti asculta si aici pe blog.
Piesa se numeste „Here i am”intr-o noua formula cu un alt nume,anume No7.
Voi ce parere aveti?

19 răspunsuri to “No7 – Here i am”

  1. Mike Says:

    foarte reusita revenirea lui jimy

  2. Stapless Says:

    foarte buna piesa.mergea pentru eurvosion sau calatiss in vara.chiar imi place si mult succes celor de la no7 pentru munca depusa si pentru calitatea melodiei

  3. Vitamina Says:

    ceva in stilul lui firma,zero sau morandi.foarte frumos imi place.

  4. Virgil Says:

    ooo jymy jymy \:D/ ce ma mai distram pe melodia asta in copilarie.o ascultam la nemurire.si ce ma mai ofticam cand nu o dadea la tv

  5. oxi Says:

    nu imi place…mai bun jymy jymy

  6. Dan Says:

    bravo crystyna.fac si eu reclama la melodie:))
    foarte frumos.intr-adevar treaba buna a facut tipul asta si felicitari.e un progres de la bikiky pana la hitul asta

  7. Stepf Says:

    foarte tare mel.poate devine hit

  8. Jojo Bitch Says:

    tare piesa,frumos mesajul transmis si reusita:D
    bravo jimy jimy

  9. Tudor Says:

    heeee….dance.frumoasa melodie

  10. Tudor Says:

    versuri,cv?????

  11. Andie Says:

    foarte frumoasa melodia.merita sa fie hit

  12. Alexia Says:

    in sfarsit jymy jymy a revenit:Diupy.
    cand eram mik ascultam non-stop piesa jymy jymy.
    era una din favoritele mele alaturi de alte hituri ale momentului respectiv precum:
    voltaj – fa un pas in fata
    asia – ia cu tine si inima inima mea
    voltaj – albinuta
    dl problema – beau beau
    si multe altele care imi faceam ziua mult mai frumoasa.era acel post de tv „atomic”-pacat ca nu mai e

  13. Scarry Says:

    impresionant

  14. Scarry Says:

    fata nu e elena de la dj project?

  15. Catalin Says:

    eh dah;))imi place melodia.si au facut treaba buna astia de la No7 acum.Si trupa Non-Stop era buna,dar interesanta si noua formula.

  16. Andreea Says:

    imi place melodia si este si foarte alerta

  17. Ina Says:

    frum melodia

  18. vera Says:

    deci mie chiar imi place

  19. Gabr13l Says:

    suna bine.. 😛

Lasă un comentariu