Another day in „paradise”

Stiti ce e cel mai amuzant????…Ca nu a fost deloc „in paradise”
Am sa va povestesc cum sta treaba…Uite cam asa:
Image and video hosting by TinyPic

Etichete: , ,

23 răspunsuri to “Another day in „paradise””

  1. Clarice Says:

    ce surpriza……sa dai lucrare la istorie…si fara sa stii:O

  2. Clarice Says:

    cat despre silogisme…inca nu am invatat

  3. Mike Says:

    de ce te vaiti????nu tu spuneai ca acum iti place la logica pt k ai luat deja un 10 si ca o sa iei 10 si in lucrare?????:-w

  4. Andreea Says:

    mai…avand in vedere faptul ca mai degraba silogismele nu par a fi asa de importante pt noi….e normal sa iti placa la inceput si dupa aia sa nu iti mai placa…..e ceva trecator silogismele sa stii….si mie imi placeau asa de mult pana cand am dat-o in bara la lucrare….am zis ca nu ma mai leg de logica in viata mea….si-asa nu are nicii o logica

  5. Laura Says:

    pai sa stii…..dar mai rau e sa copiezi lectia din manual la geogra ca atunci nu mai stii absolut nimic cand o sa urmeze sa te asculte

  6. suzzy Says:

    ce zi frumoasa din viata unui elev…..:lol:
    totusi a fost cat de cat bine…..de multe ori este si mai rau

  7. Dan Says:

    asta e…viata de highschool cere si sacrificii si multa bataie de cap:)

  8. crysuk Says:

    @ mike 😆 chiar trebuie sa imi faci observatii?:lol:
    nu mai imi placeeeeeeeee

  9. crysuk Says:

    @ suzzy bine ca nu a fost si mai rau de atat

  10. crysuk Says:

    @ laura,sa stii ca de data asta eu am scapat:)
    am un 10 de cand m-a ascultat prima oara si mai am inca un 10 pentru ca am mers cu clasa la copacei:lol:

  11. Dan Says:

    mistooooo….copacei ce tare:))vreau si eu…pe mine de ce nu m-ai anuntat?

  12. Virgil Says:

    mah crysssule….viata pe care o duc eu la liceu e mult mai rea….la cnmv la voi e mult mai bine….multa mate,info:-@ deci e infernal…vroiam sa ma mut si eu dar mai bine am decis sa raman aci ca mai cu una mai cu alta e frumoasa viata de liceu chiar si cu 2 la chimie

  13. Irina Says:

    clasa a IX-a, nu? 😦 mi-e dor si mie :-<

  14. Cryssuk Says:

    @irina dap:) bafta tie la examen acum ca dai bac-ul nup???
    succes irinuka>:D<

  15. Loricica Says:

    si care era faza cu scrisoarea rau -famata?ca de ea nu a intrebat nimeni

  16. Loricica Says:

    can ne oferi un post nou??????

  17. crysuk Says:

    @loricica,este vorba despre o scrisoare in care se comunica anumite aspecte cu privire la unele colege din clasa…scrisoare a ajuns pe mana unora dintre cele „criticate” si a iesit un scandaaaaaaal

  18. crysuk Says:

    @loricica,am sa postez chiar in secunda urmatoare ceva.iti multumesc ca urmaresti cu interes:)

  19. Loricica Says:

    cum sa nu rmaresc cu interes cand scrii super tare:X

  20. Simplu Says:

    Eu nu stiu functiile nici acum ;;).

  21. Irina Says:

    @cryssuk: asa e, am bac-ul :-s mersi mult :*

  22. Mike Says:

    @irina,succes la bac:D

  23. Fane Says:

    da….la mine ziua aia a fost si mai nasoala….
    am luat un 4 la mate si 3 la chimie…… :((

Lasă un comentariu