Leapsa :D

De la un ascultator de French Kiss de pe blog,anume de la Simplu , mi-am permis sa „ii fur” o leapsa.

Iata despre ce este vorba:

1. Principala mea trăsătură – sunt trilulilu
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat – sa fie calm
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie – sa stie ce vrea de la viata
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei – stiu sa pretuiasca prietenia
5. Principalul meu defect – pun la suflet orice prea repede
6. Indeletnicirea mea preferată – sa ma dau in leagan
7. Fericirea pe care mi-o visez – Hannah Montana pentru o zi
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – sa aflu ca sunt adoptata de la niste brontozauri
9. Locul unde aş vrea să trăiesc – in Venezuela
10. Culoarea mea preferată – moooov
11. Floarea care-mi place – narcisa
12. Pasărea mea preferată – nu-mi plac
13. Prozatorii mei preferaţi – Stephenie Mayer
14. Poeţii mei preferaţi – Eminescu
15. Eroii mei preferaţi din literatură – dar nu sunt eroi: Felix Sima 😆 si Danut Deleanu
16. Eroinele mele preferate din literatură – Alice,(„Zodia Indragostitilor”)
17. Compozitorii mei preferaţi – Moga sa zicem…
18. Pictorii mei preferaţi – profu’de desen
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală – oricum nu aia in politica
20. Ce urăsc cel mai mult – fatarnicia
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere – mai e vreo calde de intoarcere????pai daca ar fi sa zicem ca as alege sa am ochii verzi
22. Cum aş vrea să mor – fara durere si suferinta,in bratele persoanei iubite,si daca e posibil sa moara si el odata cu mine
23. Greşelile ce’mi inspiră cea mai mare indulgenţa – m-ai bagat in ceatza
24. Deviza mea – Razi,plangi,alearga,tipa…stai pe loc si fa toate astea!

10 răspunsuri to “Leapsa :D”

  1. Simplu Says:

    22 – frumos, iti visezi moartea Julietei a lui Romeo 🙂
    24 – foarte tare :))

  2. Irina Says:

    mersi mult de leapsa, dar am rezolvat-o mai de mult 🙂

  3. Gabr13l Says:

    imi place vocea ta … 😛 se aude bine in fm …

  4. Irina Says:

    te-am adaugat si eu la blogroll…scuze de intarziere :”>

  5. crysuk Says:

    thank’s irina>:D<

  6. Gabr13l Says:

    Ms pt blogroll … 😛 te-am adaugat si eu !

  7. crysuk Says:

    ms si eu:p

  8. Mike Says:

    vreau si eu blog cris…….ma ajuti sa imi fac?

  9. Hulla Says:

    ma bucur sa te cunosc 🙂

  10. Fane Says:

    prima e foarte adevarata iar la 23….si pe mine

Lasă un comentariu