Nostalgie de Paste

V-ati dat seama???Suntem in Saptamana Mare…Este perioada poate ca cea  mai frumoasa din primavara.Pastele inseamna un motiv de bucurie pentru fiecare,sau cel putin asa ar trebui sa fie.Vine Iepurasul,se vopsesc oua,se merge la Biserica etc.Este perioada in care ne bucuram atat de frumusetea anotimpului cat si de momentele petrecute alaturi de cei dragi in zile de sarbatoare.Nu am pregatit ceva cu fast asa cum fac altii,pentru ca din punctul meu de vedere,e mai frumos  e sa fii intr-un cadru restrans si drag tie.

Cu ocazia sarbatorilor pascale va urez si voua un Paste Fericit,multe bucurii in suflet,sa aveti parte de multe cadouri din partea lui Urecheatu de Iepurila si nu in ultimul rand sa petreceti si sa va distrati asa cum vreti voi,alaturi de cine vreti.

12 răspunsuri to “Nostalgie de Paste”

  1. lecsyaro Says:

    Pentru mine noaptea dinaintea Pastelui, cea a invierii Lui Hristos, e ca o purificare, renastere. Abia astept sa am, din nou, acel sentiment.

    Iti doresc ca fiecare Paste, fiecare primvara sa-ti aduca-n suflet lumina, pace, multa-multa SPERANTA si pofta de viata! 🙂

  2. Cristina Cîrstea Says:

    Iti multumesc mult lecsyaro si iti doresc si eu acelasi lucru 🙂

  3. Simplu Says:

    Da, ai foarte mare dreptate. E foarte misto Pastele, e cea mai speciala sarbatoare.
    Eu deja sunt intrebat de prieteni ce voi face de Paste, insa pana acum nu m’am hotarat, cu siguranta ma voi distra si voi fi si cu familia, dar nu sunt genul care sa isi faca „planu’ ca tiganu'”…fara suparare, e doar o vorba.
    Tu ti’ai facut planuri?
    Mergi la Biserica da?!

    Un Paste Fericit draguto :).

  4. Gabr13l Says:

    Pai multumim .. si tu sa ai un Paste fericit ! :*

  5. Cristina Cîrstea Says:

    @ Simplu, nici eu nu stiu sigur ce voi face in ziua de Paste insa probabil ca prin preajma casei si bineinteles ca voi merge la Biserica.asta e deja stabilit.
    @ Gabriel,iti multumesc tare mult Gaby si Paste Fericit si tie:*

  6. Bluerigard Says:

    Paste Fericit si din partea mea si iti doresc sa fii fericita alaturi de cei dragi si sa iti aduca Iepurele tot ce vrei tu.Sanatate tie si familiei tale,spor la munca,noroc in viata,sanatate,belsug si tot ce mai vrei toate intr-un pachet de Paste pentru tine,draga mea!
    Cu drag,maestrul Bluerigard!

  7. Mike Says:

    Paste Fericit cumnatica si tot ce-ti doresti.

  8. Catalin Says:

    Paste Fericit Crisulina >:D<
    o sa ne distram impreuna:*:*:*:

  9. Gabr13l Says:

    @ Multzam’ :*

  10. Fane Says:

    Eh….pai sa stii ca ne vedem de Paste :)Promit eu ca ne vedem,asa cadou din Partea lu iepurila.
    Pai…se paote sa nu ne vedem
    Paste fericit,Cristina!

  11. Scuirrel Says:

    paste fericit!

  12. Blog-ul lui John Says:

    Sa te bucuri de primavara !

Lasă un comentariu