A fost,este si va fi…

Astazi am inceput sa scriu un roman….Si este oficial,pana la sfarsitul acestui an ma gandesc sa-l public daca treaba merge  bine…M-am gandit ca romanul sa reflecte paralela intre trecutul,prezentul si viitorul firului meu biologic…mai simplu,un roman despre : EU! 😆 Si sa stiti ca vorbesc la modul cel mai serios.Am luat aceasta decizie pentru ca sunt foarte mari diferente intre modul de viata dorit de mine si cel ce realmente exista.

Cu drag,a voastra Cristina!

11 răspunsuri to “A fost,este si va fi…”

  1. valentyno Says:

    Poi tine-te de el,felicitari!!!

  2. crysuk Says:

    bineinteles ca ma tin de el 🙂 si mersi

  3. Irina Says:

    foarte buna idee 🙂 sper sa vedem si noi macar fragmente 🙂

  4. Hulla Says:

    abia astept sa ne dai si noua cateva fragmente 🙂
    si spor la lucru,este o munca grea si necesita pasiune

  5. Mike Says:

    pai citate si iar citate asteptam si noi.macar unul asa de curiozitate 😛
    spor la treaba

  6. Simplu Says:

    Spor la scris girl si daca vreodata il vei publica, cu siguranta il voi cumpara si eu ca m’ai facut tare curios (asta in caz ca pana atunci nu v’a mai fi criza :P).

  7. Gabr13l Says:

    Pai .. sa ai spor si mult succes .. :*:*

  8. Iulian Says:

    abia astept sa citesc cateva randuri

  9. Bluerigard Says:

    spor la scris si mult succrs.este o munca grea

  10. Catalin Says:

    abia astept 🙂
    sa ma incluzi si pe mine in ea

  11. Fane Says:

    astept romanul si sper ca sunt si eu pe acolo..macar pe ultima pagina

Lasă un comentariu